Часто несправності в газовій установці не обумовлені несправністю самої газової установки. А перебої у роботі відбуваються через поломки у допоміжних системах автомобіля. До таких належать система запалювання.
А що буде якщо вона чи один із її елементів вийде з ладу. Варіантів безліч. Найпоширеніші з яких є пропуск запалювання, коли при стисканні робочої суміші у верхній мертвій точці не відбувається підпалу. Така несправність загрожує не тільки зниженням динаміки автомобіля, а й у занедбаному стані ремонтом двигуна.
Ще одна несправність раннє або пізнє запалювання, при цьому можливі хлопки, через те, що підпал робочої суміші відбувається не в розрахунковий момент. Експлуатацію транспортного засобу за такої несправності заборонено, особливо на газовій суміші.
Так само необхідно сказати про заповітіння установки, коли система живлення втрачає свою герметичність. Така поломка відбувається іноді через абсолютно дріб’язкові несправності, а саме пересихання прокладок. Внаслідок чого в установці постійно знаходиться надмірне повітря, при цьому має не постійний тиск.
Ось чому так важливо звертатися до перевірених майстерень, які не перетворюють сервісний візит на простий огляд, а борються за кожного клієнта. Для яких імідж їхньої компанії та задоволеність клієнта важливіші за миттєву вигоду.
Як вийти зі становища, що склалося, і повернути працездатність своєму авто
Станція технічного обслуговування ГБО Київ пропонує окрім ремонту безпосередньо газових систем, так само і ремонт супутніх вузлів та агрегатів, для нас важливо, щоб клієнт приїхавши до нас із несправністю системи харчування не їздив у пошуках допомоги у своїй проблемі по всьому місту, а мав нагоду отримати повний спектр послуг в одному місці.
- Ось лише деякі несправності, що виникають у системі запалення, але з якими успішно борються на нашому СТО:
- Діагностика свічок запалювання (на стенді) – часто трапляється, що саме свічки запалення стають каменем спотикання. Відсутність іскри обумовлюється саме виходом із ладу цього елемента. Усувається несправність заміною. І це одна з найпростіших поломок, що часто зустрічаються, не вимагає проведення великих діагностичних робіт у пошуках несправності
- Діагностика котушок запалювання – Це більш складна частина автомобіля та ремонт або заміна буде більш дорогою. Навіщо потрібна котушка запалювання? Завдяки своєму пристрою цей елемент при подачі на нього електрики з напругою 12В, а саме стільки виробляє акумуляторна батарея, перетворює його на електричний струм з напругою понад 20000В, що необхідно для нормальної роботи свічок запалювання.
- Діагностика осцилографом – робота системи запалення, це насамперед постійний процес, відхилення від нормальної роботи призводять до перебоїв. Саме ці перебої, відхилення від норми, і дозволяє побачити осцилограф. Для фахівців ГБО Київ робота з таким приладом не є неможливим завданням.
- Діагностика за допомогою димогенератора – як уже говорилося негерметичність вузлів та агрегатів, може призвести до неприємних наслідків. У нас є димогенератор, що дозволяє візуалізувати будь-яку протікання повітря та усунути її.
При несправності котушки іскра на свічках так само пропадає, що призводить до того, що двигун починає троїти. Наші фахівці вміють вирішити цю проблему.
Завжди раді бачити вас, з повагою ваше ГБО Київ.