Установка ГБО на TOYOTA Land Cruiser 150 4.0

Стоимость установки гбо на TOYOTA Land Cruiser 150 4.0

  • TOYOTA

    марка

  • Land Cruiser 150

    модель

  • 6

    циліндри

  • 4.0

    об'єм двигуна

STAG

Стандарт

STAG

Преміум

BRC

Преміум

STAG

Стандарт

LANDIRENZO

Преміум

BRC

Преміум

PRINS

Преміум

Електронний блок керування Q-MAX Basic Q-MAX PLUS OBDPLUG&DRIVE OBD400 DPIOMEGAS DIRECTSDI 2.0VSI - 2.0 DI
Форсунки Valtec type 30Hana або AC-W03BRC IN03 MY09HANA 2001GIRS 12 или MEDIN03KEIHIN
Фільтр парової фази Паперовий в алюмінієвій колбіФільтр із відстійником Alex Ultra 360Certools коалесцентний з поліестровим фільтроелементомAlex ultra 360 коалесцентний з поліестровим фільтроелементомCertoolsCertools коалесцентний з поліестровим фільтроелементомPRINS
Редуктор Tomasetto Nordic XP (до 245 к.с.)Tomasetto Antartic XP (до 380 к.с.), Valtec Palladio (до 310 к.с.)BRC Genius Max (до 360 к. с.)Tomasetto Antartic XP AT13 (до 380 к.с.)LI 10 (до 220 к.с.)Genius Max 1500 (до 360 к.с.)PRINS
Балон
Ціна от 630€от 770€от 1000€от 990€от 1150€от 1320€от 1920€
Електронний блок

Q-MAX Basic

Форсунки

Valtec type 30

Фільтр парової фази

Паперовий в алюмінієвій колбі

Редуктор

Tomasetto Nordic XP (до 245 к.с.)

Балон

43-l (+0€)

від 630€
Електронний блок

Q-MAX PLUS OBD

Форсунки

Hana або AC-W03

Фільтр парової фази

Фільтр із відстійником Alex Ultra 360

Редуктор

Tomasetto Antartic XP (до 380 к.с.), Valtec Palladio (до 310 к.с.)

Балон

43-l (+0€)

від 770€
Електронний блок

PLUG&DRIVE OBD

Форсунки

BRC IN03 MY09

Фільтр парової фази

Certools коалесцентний з поліестровим фільтроелементом

Редуктор

BRC Genius Max (до 360 к. с.)

Балон

43-l (+0€)

від 1000€
Електронний блок

400 DPI

Форсунки

HANA 2001

Фільтр парової фази

Alex ultra 360 коалесцентний з поліестровим фільтроелементом

Редуктор

Tomasetto Antartic XP AT13 (до 380 к.с.)

Балон

43-l (+0€)

від 990€
Електронний блок

OMEGAS DIRECT

Форсунки

GIRS 12 или MED

Фільтр парової фази

Certools

Редуктор

LI 10 (до 220 к.с.)

Балон

43-l (+0€)

від 1150€
Електронний блок

SDI 2.0

Форсунки

IN03

Фільтр парової фази

Certools коалесцентний з поліестровим фільтроелементом

Редуктор

Genius Max 1500 (до 360 к.с.)

Балон

43-l (+0€)

від 1320€
Електронний блок

VSI - 2.0 DI

Форсунки

KEIHIN

Фільтр парової фази

PRINS

Редуктор

PRINS

Балон

43-l (+0€)

від 1920€
Записатися на встановлення

    Преимущества установки гбо на TOYOTA Land Cruiser 150 4.0

    Індивідуальний підбір обладнання з урахуванням конкретних особливостей TOYOTA Land Cruiser 150 4.0

    Более чем 10-ти летний опыт работы с автомобилями TOYOTA дозволяє виробляти шедеври в підкопотному просторі Вашого автомобіля

    Настройка в движении с учетом всех особенностей и тонкостей работы двигателей TOYOTA

    Cетевая гарантия на оборудование STAG и BRC 3 года

    Залишились питання? Ми вам передзвонимо

      Land Cruiser Prado – легендарний позашляховик улюблений багатьма власникам за надійність, витривалість і хороші позашляхові якості. Почавши свою історію з 90-х років, Прадо зазнав декілька поколінь. Перше покоління позашляховика випускалося з 1985 року по 1996 рік, іменувався як Land Cruiser 70 series, випускався як в трьох дверній так і в п’ятидверної версії, мав повний привід і рамну конструкцію. Встановлювали на «семидесятки» бензинові інжекторні мотори об’ємом 2.4 і 2.7 літрів, також з’явився і дизельний мотор 2.8 літра. На зміну «семидесятки» прийшло друге покоління Land Cruiser 90, випускався автомобіль з 1996 року по 2002 рік. Оснащувався не тільки колишнім мотором 2.7літра на 150 к.с, а й новим V6 об’ємом 3.4 літра з потужністю 185 к.с. Все так же мав рамну конструкцію, отримав незалежну передню підвіску, постійний повний привід із заниженою передачею і блокуваннями міжосьового і заднього міжколісного диференціалів. Комплектувався чотириступінчатим автоматом або п’ятиступінчастою механікою. Побудований на загальній платформі N185 з моделлю 4Runner.

      Третє покоління Land Cruiser з індексом 120, з’явилось  в 2002 году і випускалося до 2009 року, збільшився в розмірах, вироблявся все на тій же платформі що і «дев’яностий», проте конструктори модернезували передню підвіску і раму, з’явилася пневмопідвіска, привід залишився повним, коробка п’ятиступінчата механіка або п’ятиступінчатий автомат. З 2009 року з’явився третій ряд сидінь, а запаска перемістилася під днище зовні. Prado 120 series оснащувався новими двигунами – рядним чотирьохциліндровим об’ємом 2.7 з потужністю 163 к.с. і V6 249 к.с. і об’ємом 4.0 літра. Вважається що 2.7 трохи слабенький для даної моделі, а ось чотирьохлітровий досить потужний і вдалий, невибагливий і надійний двигун. Дана модель дуже популярна в нашій країні, особливо з чотирьохлітровим двигуном, споживає такий апарат до 17 літрів бензину в місті. Дуже часто власники замислюються про економію, і приходять до думки що установка гбо на Toyota Land Cruiser Prado 120 найвірніше рішення, звіт установки можна подивитися тут. На зміну третьому поколінню з’явилось черверте.

      Четверте покоління вийшло в 2009 році і зазнало кілька рестайлінгів. Land Cruiser 150 випускається все на тій же платформі що і 120, трохи роздувся в розмірах, став більш значним зовні. Виглядає престижно і респектабельно, великий зручний салон, все та ж комфортна підвіска і плавність ходу. Як і раніше любима багатьом власникам, лідер продажів в своєму сигменті, про що говорить велика кількість на теренах нашої країни. Залежно від комплектації може бути як 5-ти місцевий так і 7-ми місцевий салон, багато всіляких допоміжних систем для бездоріжжя, які дозволяють автомобілю вибратися практично з будь-якої ситуації, що склалася. Мотори трохи зазнала зміни, пов’язане з нормами екології, тепер вони відповідають стандартам Євро 5 . «Стопятидесятий» комплектується трьома двигунами: дизельний 2.8 з потужністю 204 к.с. (остання версія), а також два бензинові двигуни, один 2.7 літра 2TR-FE з потужністю 163 к.с., другий 4.0 літра 1GR-FE з потужністю 282 к.с. Двигуни надійні, перевірені часом, проте встановлені вони на досить важких автомобілях, плюс постійний повний привід, все це позначається на витраті палива. Установка газу на Prado 150 з двигуном 2.7 літра можна подивитися тут. Після установки газового обладнання, технічні характеристики автомобіля практично не змінилися, одна незручність це запасне колесо, яке розташувалося в багажнику. Але економія компенсує цю незручність. Але як і було написано раніше, найбільш затребуваним двигуном є V6, цей потужний мотор непідведе ні на трасі ні в бездоріжжі зі своїми технічними характеристиками. Двигун 1GR-FE встановлювався ще на попередніх моделях, а так само на Fortuner, 4Runner, претерпів не великі зміни і налаштування, став потужнішим, тепер його потужність складає 282 к.с., з заявленою витратою в міських умовах 15.5 літрів палива, реально ж споживає 16.5-17 літрів бензину. В цілому автомобіль і двигун гарні, але прогодувати його з такими цінами на бензин досить важко. Звичайно можна їздити менше або купити авто економний, але що ж робити якщо є велике бажання керувати таким позашляховиком. Вихід є- установка газа на Prado 150 з двигуном 4.0 (1GR-FE). Переобладнання автомобіля займе всього один день, ми можемо запропонувати декілька комплектацій газових систем, надамо гарантію на 3 роки в безвідмовної роботі гбо, яка поширюється по всій території країни в мережі наших станцій. Встановивши гбо на свій автомобіль, Ви можете економити на паливі вже з наступного дня, і не відмовляти собі в щоденному використанні автомобіля або далеких поїздках.

      Показати карту
      Безкоштовна консультація

        Дякую за ваше повідомлення.

        Воно успішно відправлене.