Регулювання ГБО

Сьогодні хотілося б поговорити про бензинові двигуни внутрішнього згоряння, ціна на це паливо незалежно від марки вища за всі інші, що застосовуються при русі авто. Будь то дизельне або авто на електричній тязі, фінансова проблема бензинового двигуна стоїть особливо гостро.

На щастя наука не стоїть на місці і інженери помітили, що при роботі бензинового агрегату і ДВС на природному газі, метан або пропан відбуваються приблизно подібні процеси горіння. І тут постає питання: чи можна встановити на бензиновий двигун газову систему живлення?
Вивчивши це питання автомобільні фахівці дійшли висновку, що це можливо і має більше переваг, ніж недоліків.
З переваг можна відзначити нижчу вартість палива.

Ще одна перевага цього виду палива полягає в тому, що тиск при якому в камері згоряння відбувається робочий процес нижче такого ж на бензині, що призводить до меншого зносу кривошипно-шатунного механізму, отже до збільшення ресурсу ДВС.

До недоліків можна віднести зниження потужності, а отже зменшення динаміки розгону, що з великою перевагою перекривається економією палива та коштів.

Не будемо зараз заглиблюватися в принцип роботи, скажімо тільки, що він дуже подібний до принципу роботи двигуна на бензині.

Скажемо краще про надійність цієї системи. Багато років експлуатації газових автомобілів показали, що ця система харчування абсолютно надійна і не принесе своєму власнику зайвих матеріальних витрат. Як і всі автомобільні вузли та агрегати вона потребує періодичного обслуговування.

Регулювання ГБО процедура не складна і зазвичай виконується на спеціалізованих станціях технічного обслуговування. Налаштування газобалоного обладнання включає перевірку на герметичність, огляд всіх вузлів паливної системи, вимірювання вхідних та вихідних показників та приведення їх до необхідних та відомих константів.
Сама процедура регулювання може відрізнятись залежно від типу ГБО. Усього зараз існує п’ять поколінь газових систем. Розберемо принцип регулювання найбільш затребуваних їх:

  • Регулювання ГБО 2-го покоління має ряд особливостей, але загалом зводиться до наявності кількох гвинтів, необхідних для налаштування. За допомогою цих гвинтів здійснюється регулювання газобалонного обладнання та виведення його на нормальні режими роботи.
  • Регулювання ГБО 4-го покоління на відміну від другого повністю комп’ютеризовано.
    Четверте покоління в даний час найбільш затребуване. Докладно розберемо кожен етап регулювання. Транспортний засіб приїжджає до спеціалізованої станції технічного обслуговування. На першому етапі перевіряється герметичність системи. Після цього фахівець перевіряє працездатність усіх складників системи живлення. Якщо все обладнання працездатне і не потребує ремонту, можна безпосередньо переходити до регулювання. Спочатку підключається комп’ютер за допомогою якого визначаються справжні режими роботи ГБО, потім проводиться їх приведення до необхідних показників. Наступний етап налаштування газової системи в русі, проводиться контрольна поїздка за результатами якої робляться останні налаштування. ГБО готове до використання.

Компанія «ГБО Київ» рада запропонувати вам свої послуги.

Показати карту